VICTOR@MOSQUITOES.CO.IL
עמוד הבית » רשת לחלון ממד

רשת לחלון ממד

רשת לחלון ממד נועדה לתת מענה נגד יתושים עבור חלון בעל מאפיינים ייחודיים. זהו פתרון אשר צריך להבטיח את השימוש התקני בחלון הממ“ד, אך למנוע את כניסת היתושים והחרקים המעופפים.

בכל בית חדש שנבנה היום בישראל ישנו ממ“ד, והמציאות הביטחונית גם מוכיחה לנו כי אלו הם חדרים הכרחיים. הממ“ד נועד לספק לבני המשפחה מרחב מוגן במקרה של התקפת טילים, וכאלו ידענו רבות בשנים האחרונות.

ממ“ד נבנה לפי התקנים המחמירים של פיקוד העורף. תקנים שמטרתם להבטיח כי יספק הגנה וביטחון בשעת חירום. ועל פי התקנים, אסור לחסום את חלון הממ“ד. זהו חלון אשר אמור לספק אפשרויות מילוט וחילוץ בשעת הצורך. לכן הדבר מגביל אותנו מבחינת האפשרויות להתקנת רשת נגד יתושים.

אך אל דאגה, ישנם פתרונות שונים של רשת לממד בהם תוכלו להשתמש.

רשת נגד יתושים לממ“ד

בשעת חירום הממ“ד הוא המקום המגן על המשפחה. אך בימי שגרה הממ“ד הוא עוד חדר בבית. כל עוד לא הופכים אותו למחסן, בהחלט ניתן לעשות שימוש בממד.

ועל מנת ליהנות מתחושה נעימה, בוודאי תרצו לפתוח את חלון הממד ולתת לאוויר להיכנס. זה נשמע מושלם, עד אשר מגיעים היתושים. לכן עליכם למצוא פתרון המאפשר לכם למגן את חלון הממד ברשת נגד יתושים, אך מבלי לפגוע בתפקודו בשעת חירום.

ניתן לעשות זאת באמצעות מספר סוגי פתרונות:

רשת הזזה – רשת הזזה הנעה על גבי מסילות. פתרון זה הוא בעיקר תאורטי, מכיוון שברוב המקרים חלון הממד קטן מידי. רשת הזזה עשויה לגזול כחמישים אחוז משטח החלון, וכך תמנע מעבר חופשי בשעת חירום.

רשת גלילה – זהו פתרון אשר יכול להתאים לכל חלון ממד. זוהי רשת לחלון ממ"ד הנגללת למעלה ולמטה. ניתן לפתוח אותה בקלות ובשעת חירום היא לא תהווה שום מכשול.

רשת נשלפת – רשת נשלפת היא עוד פתרון של רשת לחלון ממד. ניתן לקבע אותה באמצעות מנגנון קפיצי או מגנטי. כך ניתן לפתוח את החלון מבלי שיתושים יכנסו לביתכם. ובשעת חירום ניתן בקלות לשלוף אותה.

רשת כנף – זהו פתרון קצת יותר יקר, אך איכותי ואסתטי. רשת כנף היא רשת המותקנת על גבי צירים והיא מאפשרת לפתוח את רשת היתושים כלפי חוץ, בדומה לפתיחת החלון.

איך להגן על הבית מפני מזיקים

התקנת רשת לחלון ממ“ד

רוצים ליהנות מהממד מבלי שיכנסו יתושים לביתכם? אנו במוסיקטוס נסייע לכם למצוא את הפתרון הטוב ביותר.

לנו יש ניסיון רב בהתקנת רשת לחלון ממד, תוך כדי עמידה בתקנים של פיקוד העורף ומתן מענה אסתטי. אנו נבדוק מהן האפשרויות המתאימות, ונבצע עבורכם התקנה מקצועית, מהירה וזולה.

לאחר שנסיים תוכלו לאוורר את חדר הממד ולפתוח את החלון לרווחה. זאת מבלי חשש שיתושים יכנסו ויפריעו למנוחתכם.

מאמרים נוספים
Scroll to Top
Call Now Button