VICTOR@MOSQUITOES.CO.IL
עמוד הבית » רשת עמידה לחיות מחמד

רשת עמידה לחיות מחמד

רשת עמידה לחיות מחמד נועדה למנוע מיתושים להיכנס לביתכם, אך להיות חזקה ועמידה אל מול הנזקים הפוטנציאליים שיכולים לגרום חיות המחמד. לא כל רשת מתאימה, וחשוב להתקין רשת שההיא גם חזקה ועמידה, וגם אסתטית.

יתושים וחרקים מעופפים נכנסים אל תוך רשימת הדברים שאתם לא אוהבים. והכלב או החתול שלכם, הם ברשימת הדברים שאתם כן אוהבים. רשת נגד יתושים תמנע מהיתושים להיכנס, אך הבעיה מתחילה כאשר בעלי החיים הורסים את הרשתות.

זה יכול להיות הכלב שקופץ בהתרגשות על רשת הויטרינה, או החתול שמגרד את הרשת של החלון. לבעלי החיים כוח רב, ובעיקר ציפורניים חזקות וחדות. ואלו בקלות יכולים לקרוע רשתות. ומספיק שיש חור קטן ברשת, והיתושים נכנסים.

לשמחתנו היום ישנם פתרונות של רשת עמידה לחיות מחמד. רשת המביאה מצד אחד את החוזק והעמידות, אך מצד שני שומרת על המראה האסתטי ולא גורמת לבית להיראות כמו לול תרנגולות.

שימו לב כי לא כל רשת עמידה לחיות מחמד. חשוב לציין זאת בפירוש בפני המתקין כי דרושה לכם רשת נגד יתושים עמידה לחיות מחמד. אנו נוהגים לשאול מראש את לקוחותינו האם ישנן חיות מחמד בבית.

כל סוגי ההתקנה

רשת עמידה לחיות מחמד מתאימה לכל סוגי ההתקנה. בהתאם למאפייני החלון, התקציב, הצרכים העיצוביים וכל שיקול אחר, ניתן להשתמש בסוגי התקנות שונות.

ניתן להשתמש ברשת עמידה לכלבים וחתולים כאשר מתקינים רשת הזזה, רשת נשלפת, רשת חלון וכל סוג של רשת נגד יתושים.

אנו במוסיקטוס מקפידים על רשתות איכותית העמידות בפני קרעים ושאר נזקים הנגרמים על ידי בעלי החיים. אך יחד עם זאת הן בעלות רמה גבוהה של שקיפות, ומאפשרות זרימה חופשית של אוויר.

איך להגן על הבית מפני מזיקים

היכן מתקינים רשת עמידה 

גם אם יש לכם חיות מחמד בבית, לא בהכרח תזדקקו לרשתות שכאלו על כל פתח. יש לבחון באיזה בעל חיים מדובר ומה גודלו.

אם מדובר ברשת לויטרינה, בדרך כלל חובה להשתמש ברשת עמידה לבעלי חיים. גם הכלבים הקטנים ביותר יגיעו אליה. אך כאשר מדובר בחלונות, לא בטוח שיש צורך.

אם יש לכם כלב בבית, ומדובר בחלונות נמוכים שהוא יכול להגיע אליהם, אז יש צורך ברשת יתושים עמידה. אך כאשר מדובר בחלון גבוה או כלב קטן, אין צורך.

ומה לגבי חתול? חתולים זו כבר סוגיה אחרת בשל היכולת שלהם לטפס לגבהים. חתולים יכולים להגיע גם לחלונות גבוהים, ולכן במקרה של חתול בבית יש להשתמש ברשת עמידה גם בחלונות הגבוהים.

זקוקים לפתרונות נגד יתושים וחוששים מציפורני החתול או שיני הכלב? אל דאגה, לנו יש מבחר פתרונות של רשתות נגד יתושים בעלי יכולת עמידות יוצאת דופן מול כל נזקי בעלי החיים. אנו נספק לכם פתרונות של רשתות יתושים עבור חלונות הבית, הוויטרינות ואפילו דלתות הבית.

מאמרים נוספים
Scroll to Top
Call Now Button